inte nu, jag vill inte

Hej bloggen, idag mår jag inte speciellt bra alls.
Kände mig hängig imorse, var lite röd och varm om kinderna men tänkte
inte något mer på det. Sedan åkte jag iväg på APU och när jag kommer
fram  dit så mår jag jättedåligt så jag kräks och får åka hem igen.
Har legat och vilat sedan jag kommit hem och jag är trött och frusen ännu
men huvudvärken har lugnat ner sig i alla fall och även illamåendet.
Jag vill inte bli sjuk nu, känns som att jag inte har tid med det. Så jag hoppas
att detta bara är någon migrän liknande sak. För att bli sjuk, det vill jag inte.

Men jag ska ta det lugnt resten av kvällen (och jag som ville gymma, buhu..)
så hoppas jag att jag mår bättre imorgon! Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0