jobb söndag

Hallå på er!
Har jobbat idag och efter det så blev det en lång powernap. Efter powernapen
så satte jag igång att göra middag. Det blev plättar. Gud så gott!
Har precis kommit ur duschen i alla fall och har även hunnit städa undan lite
ner i köket. Det var ganska stökigt med all disk and so on! Men nu är det fint!
Som sagt så är det min sista APU vecka imorgon. Det är både bra och dåligt.
Saknar ju inte skolan direkt.. om man säger så. Men efter denna vecka så är
det äntligen LOV! Ååh vad jag ska njuta av att jag är ledig (då)!

Nu ska jag göra té till mig och älskling. Sedan ska jag kolla igenom mitt plugg.
Adios!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det tycker jag allt :) dudå?

2009-10-18 @ 21:11:38
URL: http://honheteremelie.blogg.se/
Postat av: Michael Jackson - Minnesblogg

Ha en bra dag! :D

2009-10-19 @ 11:33:49
URL: http://popkungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0