läs, om du orkar

Jag har lagt av med dieten nu. Men inte helt.
Jag äter fortfarande tabletter som hjälper till att förbränna fettet mera när man
tränar. Och träna kommer jag fortsätta göra ett bra tag framöver. Man blir
otroligt glad av att träna, och utöver det så vill jag bli smal och lycklig. Nu vill jag
ha lite självkänsla, och om jag peppar mig själv att jag är duktig varje gång jag
går och tränar så tror jag att jag kommer få det tillslut.

Varför jag slutar med diet shaken efter 1 veckas tid är för att jag mådde ofta illa
utav shakarna. Inte för att dom smakade äckligt, utan mer för att jag är väldigt
känslig mot möjlk. Och jag har bytt ut mjölken med låglaktos, men då gick det
knappt att dricka p.g.a att det var så sjukt äckligt. Så nu ska jag fortsätta fast på
den naturliga vägen.
Det blir en stadig frukost varjedag, middag och där emellan frukt.
Onyttigheter tillkommer bara på helger, och det har det redan gjort under en lång
tid sen innan också, så att på vardagar är det inge onyttigheter.
Jag tror att jag kommer må toppen tillslut.

Mycket med shaken gjorde mig deppig. Just p.g.a att jag visste att jag INTE fick
äta kanske en bulle eller kaka. Inte för att jag vill äta det men just för att veta
att jag INTE fick. Det var då jag blev frästad hela tiden och det gjorde mig ledsen.
Men endå glad med tanke på efteråt att jag hade låtit bli medan alla andra hade
kakorna i magen. Då slapp jag ju de där extra små bitarna i magen som lägger
sig på fettet. MEN det var otroligt jobbigt att motstå, men jag har klarat mig
hittills, och jag är stolt. Jag gillar egentligen inte att skriva ut någonstans hur
mycket jag väger och så, men i detta fall kan jag göra det.
Innan jag började med diet shaken och burn tabletterna så vägen jag ca. 68 kilo
och nu idag efter 1 veckas tid så väger jag ca. 66 kilo.
Det är inte så stor skillnad, men för mig är det stort. Jag är glad att jag tappat
de där små kilona, faktiskt.

Nu har jag delat med mig av det där, haha. Kanske inte är så kul att läsa, men
det är så det är. Och nu ska jag göra mig iordning innan jag ska bege mig till
tåget för att åka vidare till min APU.
Min APU är hyffsat okej faktiskt. Dock lite svårt att hålla reda på allt, men det
börjar ta sig i hjärnan. Idag är jag och Michelle där helt själva. Önska oss lycka
till att vi gör rätt med direkt sändningen, haha.

Sen i eftermiddag ska jag gå och göra ett stenhårt pass på gymmet. Vi får höras
senare, kanske skriver igen när jag kommer hem. Kram!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är bra som du är Malin.. Det ska du veta!

Men jag önskar dig ändå lycka till!!:)<3

2009-10-07 @ 09:36:33
URL: http://llisasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0