livet är inte alltid lätt

Sitter i skolan just nu. Känner mig ledsen och inte pepp på någonting.
Vad ska man göra egentligen? Livet kan såklart inte vara bra jämt, men
lite bättre kan det väl vara ändå..

Spanska provet gick toppenbra imorse i alla fall. Eller det kändes så.
Kunde nästan allt, dvs om jag nu har skrivit rätt, hehe.

Ska nog iväg och gymma en stund sedan. Måste få svettas lite och känna
att jag har gjort något bra. Det behövs, just nu..


Egentligen vill jag bara skrika och säga att jag är så onödig ibland, men
det är ju som det är nu. Finns inget att göra åt saken.
Ni vet inte vad jag pratar om. Jag är stupid. Tack och hej.

Kommentarer
Postat av: z a n n y h ♥

sv: ja de hoppas jag med :)

2009-10-02 @ 13:12:43
URL: http://zannyh.blogg.se/
Postat av: Anonym

jasså? vadå för extra räkningar?

2009-10-02 @ 16:57:09
URL: http://honheteremelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0