måndag

Jag vill så gärna blogga, men jag vet inte om vad?
Min dag har varit sådär, varken bra eller dålig. Finns ju bättre dagar
om man säger så.
Var inte på APUn idag, utan var hemma för att jag vaknade och var deppig,
så jag satt på mig gymkläderna och stack till gymmet och gymma av mig
deppigheten. Det är så himla skönt att röra på sig! Så jag blev såklart glad
igen, efter ett tag.

För tillfället så sitter jag och blir utmanad på olika spel av min svärfar och
några andra på king.com. Vi tävlar mot varandra i olika spel. Det är sjukt kul.
Dock så förlorar jag ganska ofta, hehe. Men jag tränar nu för att komma ikapp.
För jag ska vinna, jag ger inte upp, hihi!

Jag uppdaterar nog mer imorgon. Nu ska jag ta en kopp té eller varm o´boy,
vi får se vad det blir. Sedan blir det sängen och en bra film!

Kommentarer
Postat av: Erika

Ha en trevlig kväll :)



sv: okej, härligt! Själv gjorde jag heller inte så värst mkt :P

2009-10-19 @ 19:51:30
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0