missade med 1 sek

Halooo!
Jag är så himla duktig, missade tåget så himla precis.
Så nu blir det bara att ta nästa tåg. Så jag sitter just nu hemma hos min
mommis. Busar lite med lillebror, men ska snart göra mig iordning för att
dra iväg.

Tror att det blir att gymma idag också. Blev ju inget gymmande i fredags,
så jag får ta och göra det idag istället för i fredags. Men det gör ju inget,
bara så himla skönt att röra på sig. Man blir så himla glad i kroppen.
Men vi hörs. Ska nu strax iväg till min APU. Nu har jag kommit halvvägs
på APU:N. Bara en och en halv vecka kvar. Skönt!

Ha det bra! Uppdaterar nog sedan när jag kommer hem. Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahha segt ;D



jaa söndagar är hur tråkiga som helst!

2009-10-13 @ 12:12:16
URL: http://honheteremelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0