sista APU dagen

Idag var det sista dagen på praktiken. Och nu är det lov! Gud vad skönt!
Och jag ska njuta av min ledighet till hundra procent kan jag ju bara lova!

Måste bara berätta en sak som hände idag.
När jag och Michelle slutade praktiken och skulle hem så ville vi hinna med
tåget men såg att vi inte skulle hinna, men vi skyndade oss ändå.
När vi kom fram till tågstationen såg vi att tåget var kvar och vi kutade
fram till tåget för att hinna med (det var över tiden).
Tåget började precis rulla iväg och jag ryckte upp ena dörren och jag och
Michelle kastar oss in i tåget medan de åker, haha.
Vilken panik jag fick när vi hoppade på. Trodde jag skulle snubbla eller något.
Det var lite småläskigt att komma precis in i tåget och sedan stänga dörren i
farten. Låter som en film nästan, haha. Men det var en upplevelse.

Maria, vår handledare, hon var mycket nöjd med oss i alla fall och vill mer
än gärna ha oss tillbaka till nästa APU. Får se hur det blir med det.
Men det var en skön APU plats i alla fall. Man fick komma och gå precis som
man ville och så.

Men nog om det. Nu är det ju höstlov!!

Kommentarer
Postat av: Erika

Så härligt med lov :D



sv: hehe okej :p

2009-10-23 @ 16:36:26
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0