sista oktober

Blä. Jag har en extrem tandvärk. Usch!! Det gör så ont så det känns
som att jag håller på att bli sjuk (de trycker i öron och hals).

Imorgon är det jobb som gäller igen. Ska bli skönt att få ihop lite pengar.
Pengar behövs alltid, vad man än är och gör. Okej, inte om man sover.
Eller jo, för man lär betala hyran så att man har någonstans att sova, ha!

Jag köpte pizza idag som middag åt grabbarna här. Orkade inte laga något.
Och denna helgen har jag tryckt i mig för mycket gottigott så det blir att
ta i lite extra på gymmet nu till veckan. Det behövs, det känns!

Sorry för dålig uppdatering idag också.. men sånt är livet. När jag har lust
att skriva och när jag är riktigt pigg och glad, så flyter det på.
Men denna helg har jag varit riktigt seg med allt. Verkligen allt.

Ni får ha det så bra och hoppas ni har/hade en bra halloween. Själv ska jag
inte fira det huvudtaget. Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0