sjunde oktober

Jag är helt slut efter gymmet. Körde jättemycket armar idag. Är jätte
svag förtillfället, haha. Det kändes i armarna enormt när jag gick hem
ifrån affären med matkassen. Kändes så pinsamt att jag bytte arm efter
var tionde meter. Fast det var väl bara jag som kände så, ingen annan
brydde väl sig :p!

Nu är det så jag vill fräsha till bloggen!! Och för att kunna göra det så behöver
jag någon snäll person som har lust att hjälpa mig. Finns det någon söt
liten ängel där ute som har lust att hjälpa mig eller?
Jag vill ha en blondinbella liknande blogg. Själva layouten. Den är grym!

Ska ta och dricka upp min juice nu. Kram!

Kommentarer
Postat av: z a n n y h ♥

sv: njaaa, jag tänkte först se om dom funkar åså innan jag tipsar andra om dom! ;)

2009-10-08 @ 17:09:21
URL: http://zannyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0