solblond

Sitter just nu med hårfärg i håret. Tänkte ta bort min utväxt men jag orkar inte
slinga för att det tar typ hundra år att blocka ut alla slingorna själv ur hättan
och så blir jag alltid så otålig. Så jag körde på att färga hela håret. Sitter med
plastpåse på huvudet. Tänke för ett bättre resultat. Får se hur det blir. Och
efter att jag satte i hårfärgen så blev jag sugen på att bli mellanbrun i håret.
Haha smart! Men men.. ska se hur detta blir. Blir det ingen skillnad så blir jag
nog mellanbrun någondag istället. Och jag har ingen jätte blekning i utan det är
solblond, lite mörkare blond typ. Meddelar senare hur det blev. Hoppas det blir
bra i alla fall, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0