träning gör susen

Hej på er alla som läser!
Jag är otroligt glad i kroppen just nu. Ska nog fortsätta precis som jag håller
på nu. Äter burn tabletter samtidigt som jag gymmar, vilket gör att jag orkar
mer på gymmet och det hjälper till att förbränna fettet mera. Men jag tränar
inte bara bort fett utan jag främhäver även muskler. Vilket är snyggt.
Äter vitamin tabletter också. Och de verkar hjälpa! Jag mår så himla bra.
Har inte haft huvudvärk på hur länge som helst och jag har inte heller varit
trött på eftermiddagarna så att jag har velat lägga mig och vila. Nej, nu är jag
pigg och är vaken hela dagarna. Och det är så otroligt skönt ska ni veta.
Förr hade jag alltid huvudvärk och sov alltid efterskolan när jag kom hem för
att jag var så himla trött. Men nu verkar det vara borta, hoppas jag.

Och allt detta är just p.g.a vitaminer och gymningen!
Ni som har samma problem som jag hade, ut och rör på er. Ni blir otroligt
friska på det. Jag lovar. Det funkar på mig. Jag känner mig superfräsh och kry
i kroppen. JAG ÄR GLAD NU!

Kommentarer
Postat av: Angelica

man bliiir piggare av träning :D helt rätt

2009-10-12 @ 23:35:52
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0