träningsvärken tar kol på mig

Sitter i studion. Just nu spelar vi the Beatles! Dom är ju faktiskt rätt bra.
Eller vad tycker ni?

Idag ska jag till gymmet. Känner mig både peppad och opeppad. Vill såklart
röra på mig, eftersom det är så himla skönt för kroppen, MEN jag har sån himlas
ond träningsvärk i magen, fortfarande. Tyvärr.
Men som sagt så säger de ju att det blir bättre att träna på träningsvärken.
Annars blir man stel sedan. Vilket jag inte vet om det är en myt eller om det är
sant. Men det struntar jag i, för att idag ska jag till gymmet även om jag inte
vill. Fast jag vill, hehe. Som tur är.
Men nu ska jag fortsätta här i studion. Tror jag slutar tidigt idag, vilket jag gör
varje dag endå, men ja... haha.

Nu måste jag vara lite social här. Adios!

Kommentarer
Postat av: z a n n y h ♥

sv: okej! :D sry för sent svar.. ja har varit dålig med uppdateringen men nu ska jag försöka ta ett ryck och uppdatera oftare! :)

2009-10-21 @ 16:38:23
URL: http://zannyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0