12 september

Har nyss vaknat. Gissa vad jag gjorde igår? Jo, jag försökte ju såklart
klippa lugg fast sendlugg. Och ja, det gick väl sådär och nu känner jag
mig så himla missnöjd. Ångrar mig verkligen. Men det växer väl ut snart
igen.

Inatt drömde jag att jag färgade håret brunt igen eller ja, röd/lila/brun typ.
Min favorit färg när det gäller hår. Men ja, vi får se hur jag se ut snart.
Om jag är blond eller brunett, det återstår att se. Men jag blir nog blond
ett tag till annars kommer jag ångra mig som vanligt och vilja bli blond igen.

Om ett tag så ska vi göra oss iordning och åka till mockfjärd där grabbarna
ska gymma och efter det direkt till borlänge. Så jag blir nog borta i princip
hela dagen skulle jag tro. Men jag finns ju på mobilen. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0