åh vad jag är glad

Har nyss kommit hem från en sjukt bra dag.
Efter skolan så åkte jag och älskling hem till min pappa där han skulle
tatuera sig och det blev skit snyggt. Och direkt efter det så drog vi och några
till mot rättvik och bowlade i två hela timmar. Första timmen var det vanlig
bowling och sedan blev det disco bowling, sjukt kul. Så nu är jag helt slut efter
dagen. Men roligt var det.

Så nu ska jag sitta och gotta mig. För till veckan börjar mitt nya liv (om jag får
säga så?) Och jag är taggad, väldigt taggad. Nu ska jag göra skillnad. Och nu vill
jag må bra!


Hoppas ni fick en lika rolig fredag som jag fick. Har inte haft såhär kul på riktigt länge!


Kommentarer
Postat av: Erika

sv: åh oke, varför bara sådär? :/

Här är allt faktiskt riktigt bra ;p

kram

2009-09-25 @ 21:49:53
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0