äntligen fredag

Fridaaaaaaay!
Idag har jag ringt massa jobb och jag ska få komma in och lämna CV.
Känns skönt att ha gjort det, nu är det bara CV:t som ska bli klart och lite
andra uppgifter från mitt andra jobb, som kan hjälpa mig en bit på traven
också.

Har nyss duschat och fräshat till mig riktigt ordentligt. Använt body scrubb,
ansiktsmask, hårinpackning och massor. Så nu är jag en riktig pingla!
Har även lockat håret lite grann och sminkat mig. Känner mig så otroligt fräsh!
Åh yeah, hahahahah.

Anyway, idag är det fredag och vet ni vad det innebär?
SVULLTIME såklart! Blir nog chips och dipp, eller något liknande gott.
Eftersom jag och min darling är så duktiga och bara äter massa onyttigt på
helgerna nu för tiden. Vi har gjort det ett bra tag nu och det känns bra!

Nu ska jag ta och bädda nytt i sängen. Finns det något mysigare än att lägga
sig i en ren och nytvättad säng? Det är så sjukt härligt! Nästan så att jag vill
sova nu.... hihi.

Ha en kanon bra fredag! ♥


Kommentarer
Postat av: z a n n y h ♥

sv: aha okej! de låter ju härligt ;)

2009-09-18 @ 18:29:32
URL: http://zannyh.blogg.se/
Postat av: Rozaleen

tack vännen, va gullig duär=)

2009-09-18 @ 18:37:44
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0