mina tankar

Goodmooornig everone!
Jag är i en väldigt jobbig situation just nu. Och känner otrolig tyngd över
mig. På måndag ska jag ha bestämt mig över om jag ska gå kvar eller ej.
Får inte tänka mer nu. Det känns jobbigt. För jag vill sluta mer än allt annat
men jag lär ha ett jobb först innan jag kan sluta, därför lär jag gå kvar.
Och min bok som ska vara utläst på tisdag, har jag ens börjat? Svar: Nej.
Jag har två dagar på mig att läsa ut en tråkig bok på ca. 200 sidor. Och jag
vet att det är mitt eget fel som vanligt. Jag hade kunnat börja tidigare, jag vet.

Jag brinner inte för någonting där i skolan. Jag bara chillar mig igenom allt.
Jag vet att många tycker det är drygt att jag kanske helt plötsligt försvinner
(alltså om dagarna), och jag tycker själv det är drygt också. MEN det är så
skönt att komma ifrån (allt). Jag slappnar av när jag kommer hem. Känner
mig glad när jag kommer hem. Tyngden ligger i skolan. Det är så jag känner.
Jag har en klump i magen varje gång jag står och sminkar mig och vet att
jag ska gå till skolan om 5 minuter. Íbland börjar jag storgråta bara för att jag
vet att jag slutar kl 16.00 en dag.

Jag vill bli fri. Fri från skolan. Kunna ut och tjäna stora pengar, i alla fall större
än vad jag redan tjänar. Det kommer bli en förändring snart ska ni se. Och
jag tror helt ärligt att jag inte kommer stanna mycket längre i skolan.

Och ja, ni behöver inte sitta och redovisa min blogg sedan. Det har ni väl gjort
tillräckligt? Eller är den kanske så intressant att diskutera? Vad kul!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha okej, segt ;/

2009-09-27 @ 13:43:25
URL: http://honheteremelie.blogg.se/
Postat av: Rebecca (:

haha ojj då! x) ja men man brukar ha ondast andra dagen man har träningsvärk så det var inte så konstigt (:

2009-09-27 @ 22:48:19
URL: http://rebeccalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0