första dagen på dieten!

Hej bloggen! Har precis fixat mig, ska bara klä på mig lite mer kläder.
Det är lite kyligt nu på morgonkvisten.

Idag börjar mitt nya liv. Eller kan jag verkligen säga så? I alla fall så
börjar både gymmet och dieten idag. Och jag hoppas på resultat.
Jag har diet för 3 veckor frammåt och får se sedan om jag ska fortsätta
längre eller om det räcker så. Jag fortsätter gärna tills jag får de resultat
som jag vill ha.
Men som sagt så dricker jag ju inte bara (alltså diet) och ligger hemma
och tror att jag går ner i vikt, utan jag går ju på gym samtidigt och tränar.
Dieten är ju inte direkt billig.. så man måste ju anstränga sig lite. Hehe


Ha en jätte trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: z a n n y h ♥

vad kul! hoppas det går bra! ;)



tror jag själv ska börja banta nu! haha det behövs.. ;)



Jag kör igång med veckans blogg i min blogg nu! Kika gärna in och anmäl dig! :)

2009-09-28 @ 13:54:34
URL: http://zannyh.blogg.se/
Postat av: z a n n y h ♥

vad är det för diet du går på?

2009-09-28 @ 21:33:48
URL: http://zannyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0