fredag

Var ledig idag då. Åkte klockan halv tio imorse till mockfjärd där min
pojkvän, hans bror och pappa skulle gymma. Efter deras gymning så åkte
vi till hedemora där vi skulle besikta bilen. Och det gick superbra, så det var
ju bra! Och efter det så åkte vi vidare till Sala där vi skulle hämta upp min
pojkväns andra bror som skulle med oss hem. Men innan vi hämtade honom
så gick vi runt i Salas nya galleria. Såg ut som kupolen ungefär fast lite mindre.
Och nu är vi hemma. Vi kom väl hem runt halv sju kanske.

Nu ska jag i alla fall hoppa ner i plurret och fräsha till mig lite grann och sedan
ska jag ta och toppa mitt hår. Ser fram emot det. Det är så sjukt slitet.
Vi hörs, ha en trevlig fredagskväll! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0