scary(?)

Jag börjar bli lite skeptisk. I några veckor nu har jag suttit och kollat
på tradera på olika fina kläder som jag har varit sugen på att köpa till mig
själv och sedan har jag kikat in deras andra auktioner som de säljer och då
har de alltid sålt bebis kläder. Alltså lyssna nu riktigt noga, bebis kläder. Jag
ser bebis kläder vart jag än går. Det är nästan läskigt! Inatt jag drömt att
jag har varit gravid och haft massa nya bebis kläder i byrålådan. Vad betyder
detta egentligen? Bebis saker vart jag än går. Ja, jag har inget emot barn
men är det inte lite väl tidigt för mig att skaffa redan? Börjar undra lite vad
som menas med det hela?

Fast jag tycker barn är så söta att jag hade gärna skaffat en ändå, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0