skolfoto

Kan man inte spola tillbaka tiden ett litet steg? Idag hade vi skolfoto och
ja vad ska man säga. Lika hemskt som alla andra år. Åh, jag hatar verkligen
skolfoton. Visst, det är väl kul att vara med, men sen då? Resultatet blir ju
så himla fult. Önskade att man kunde få treorna att kludda över mig, hehe.
Så, vad har ni andra gjort idag? Imorgon är jag ledig, för då ska jag och min
fina pojkvän till Sala och hämta hans bror som ska vara hos oss under helgen.

Nä, nu orkar jag inte skriva mer! Kram ♥


Kommentarer
Postat av: Madde

vi fick se det riktiga klassfotot idag på klassrådet. Var väl inte det bästa direkt xD

2009-09-11 @ 16:15:32
Postat av: malin

svar: Men usch, kände mig inte nöjd!

Men men:P hihi

2009-09-11 @ 20:29:21
URL: http://mmlars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0