träning

Åh vad stolt jag är över mig själv idag. Gjorde klart lite skolsaker i bra
tid, bättre än vad jag trodde. Trodde det var tajt om tid, men icke sa nicke.
Imorse började jag på min diet. Det har gått bra hittills (nej, inga resultat, haha).
Och så har jag gymmat. Jag gymmade så att svetten bara rann, gud så härligt!
Man blir så stolt efteråt så det är helt sjukt. Imorgon är det ett spring test i
skolan, och jag är pepp, vilket jag inte brukar vara. Men nu håller jag ju på med
detta, så det blir bara ett stort plus.

Jag borde läsa min bok nu. Jag har kommit hälften på första sidan och det är 206
sidor som ska vara utläst tills imorgon. Ohh, wish me luck. HAHA

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah jaa, like eye candy sådär ;)

2009-09-28 @ 18:02:46
URL: http://honheteremelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0