ingen tanke, bara tom i huvudet

Är trött & mår lite smått illa idag. Kan bero på att vi inte hade någon frukost hemma? Äh jag vet inte.
Idag har i alla fall mina vitaminer kommit, love it♥ Som jag har väntat!! Och snart inom en vecka eller två så kommer mitt comviq kort också. Kommer att ha samma nummer, det överförs till det så ni kan vara lugna. Orkade inte få ett nytt nummer, så himla drygt och dela ut till alla. Så jag valde att ha kvar det.

Annars då? Jo, ingenting händer typ. Var nere i dalarna hos mamma i två dagar. Vi shoppade och bara umgicks, det var skönt och lugnt. Fixade lite nya möbler till mamma också, och det blev hon överlycklig för, vilken tur! :)
Och i helgen så blir det ner till dalarna igen, fast tillsammans med älskling. Vi ska tömma lägenheten där nere och så ska vi även hälsa på pappa och lite annat folk. Ska väl bli kul. Vi åker ner på fredag och åker hem på söndag igen.

Har inte hunnit kika alla bloggkommentarer ännu. Ska göra det sen och även svara på dom. Så jag har inte skitit i och svara på dom, utan jag svarar på alla samtidigt.

Nu ska jag fortsätta kika min facebook en snabbis till och sedan ska jag gå och köpa mig en chokladbit och sedan hem och slappa. Ha det så himla bra! Stor kram♥

Kommentarer
Postat av: Tele2/Comviq

Hej,



Vi på Tele2 är väldigt glada att du valt oss som operatör och vill hälsa dig välkommen som kund. Just nu har vi en kampanj där vi bjuder nya kunder som väljer att flytta sitt telefonnummer till Comviq på 200 kronor i ringpott samt 1000 fria MMS. Efter första påtankningen av ditt nya Comviq kort kommer du få ett SMS med instruktioner hur du tar del av kampanjen.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2/Comviq.

2010-02-23 @ 13:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0