inne i byn

Sitter på den såkallade ''bibblan''. Vet inte ritkigt vad det är, för det är apotek, post och allt i ett, men det har varit ett bibliotek här förut och finns fortfarande kvar lite böcker. Men det var inte det jag var intresserad av, utan det var såklart deras internet :). Jag mår prima. Dock lite stressad med en hel del saker, men det är som det är.

Jag jobbar en dag i veckan nu. Brukar bli fredagar eller lördagar, det bestämmer jag själv vilken dag jag vill ta. Jag städar på min pojkväns bageri. Alltid bra med lite jobb än inge jobb.

Nu ska jag fortsätta kika igenom facebook och lite bloggar. Sedan ska jag gå och handla lite frukost och sen gå hem och slappa. Btw, det är -39 grader här. Galet kallt!

Hoppas ni har det bra. Finns på mobilen om ni vill något! Ja, till den som läser och den jag känner förstås. Ha en bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0