back in dalarna, för ett litet tag

Guud så segt det har varit med bloggningen. Men jag har fortfarande inget internet så det är lite svårt att hinna med att blogga samtidigt som man vill passa på att kika igenom massa grejer när man väl hittar ett internet. Är just nu i Dalarna hemma hos mamma. Idag har det varit en lång dag för mig. Lång bussresa, och sedan mycket stress här.
Imorgon är det planerat att jag först ska gå och göra lite ärenden och sedan ska jag och mamma till Borlänge och shoppa loss lite, och jag känner att det behövs. Men vi får se vad som händer. På fredag ska jag hem igen. Jag trivs i Östersund faktiskt. Har fått mycket lugn och ro och känner mig inte lika stressad längre, och det är så jävla skön känsla!!

Ni får ha det så bra så länge, så hoppas jag på att uppdatera bloggen oftare.. :) Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0