en trött malin

Noll blogging för mig. Jag vill, men har knappt tid. Har så himla mycket i huvudet just nu. Vill få allt klart!
Allting är överallt och kommer vara överallt också hela veckan. På måndag sticker Robin & hans bror iväg till Östersund för att börja jobba och jag kommer vara hemma och packa fram tills på fredag då jag åker upp tillsammans med Robins pappa med all packning. På tisdag till onsdag så kommer min fina lillasyster hit och soveröver hos mig. För det första vill jag helst inte sova helt ensam i en stor stökig lägenhet och för det andra så vill jag hinna umgås med henne innan jag sticker ''för gott''. Hehe nej inte riktigt så, men ni förstår.

Vad gör jag nu? Jo, jag sitter och försöker varva ner lite och samla krafter inför imorgon. Imorgon börjar det stora allvaret och packa ner så mycket som möjligt. Det kommer bli så sjukt drygt, men så sjukt skönt att få det gjort. Och bara så ni vet (ni som läser) så kommer jag bara att ha internet under denna vecka och sedan kommer jag inte ha något internet på ett bra tag eftersom vi flyttar och måste köpa nytt bredband dit. Men jag får nytt nummer i veckan och hoppas att jag kan gå ut på internet via mobilen. Just nu har jag 3 så det funkar inte med internet i min nya.. Men som sagt, mitt nummer får ni sen när jag får kortet.

Vi hörs! ♥

ps. Om jag nu har babblat på och ni inte förstår så är det för att jag är så sjukt trött och förvirrad, men ändå lycklig och glad. Det jobbigaste av allt är att jag kommer vara ifrån min pojkvän i 5 dagar. Men jag kommer att klara det och jag kommer att sakna honom lite extra bara. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0