Är hemma hos pappa nu. Eller ja, har varit det ett bra tag nu. Nu har saker och ting blivit lite ändrat och nu har jag beställt en tåg/buss biljett, så jag åker till Östersund redan tidigt på onsdag morgon. ♥

Funderar på att gå och lägga mig snart. Har haft huvudvärk hela dagen, inge skoj alls. Och så saknar jag min lilla snuttegris redan.. men som sagt, jag kommer ju snart till honom igen.

Imorgon blir det att åka hem tidigt och råpacka det sista och sedan kommer min syster till mig och ska sova i lägenheten för sista gången. Ska bli underbart att få umgås lite med henne nu innan jag flyttar.

Nä, nu ska jag gå in och lägga mig i soffan och kika på lite tv och försöka somna. Sover i tv-rummet för att min säng här hos pappa är sönder.. hmmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0