vilken lycka!

Jag är så jääääkla glad så det är nå helt sjukt. Förra vintern så köpte jag en snowboard dress, alltså byxa och jacka. Och jag köpte byxorna enbart för att dom var billiga, och dom var lite försmå, fick hålla in magen och allt och hade jättejobbigt att andas i dom. Varje gång jag skulle sätta mig ner så fick jag lov att öppna knappen.
Idag skulle vi ut och åka pulka och då plockade jag fram dom för jag ville ha något varmt på benen. Och vet ni vad? Dom är förstora för mig nu!! Dom glider nästan av mig! Jag blev helt paff, men jag är så sjukt glad. Vet inte ens om någon förstår min lycka!? Men jag har alltså lyckats hittills.. ååh så stolt jag är över mig själv!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Taaaaack <3 jag saknar dig med

2010-01-03 @ 20:08:30
URL: http://soffysoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0