hårförlängning och ny hårfärg? :-)

Funderar ganska starkt på att förlänga mitt hår igen. Dock är problemet det där med pengar. Har ju intalat mig själv att jag skulle skaffa mig en ny mobil den här månaden. Jaja.. Vad behövs mest egentligen? Snacka om att jag spenderar mina pengar hur som helst.. Hmm.. ska tänka på hur jag ska lösa detta! Efter den 25:e så vet jag hur jag ska göra med allt. Och har jag tur och gör jag rätt så kanske jag har råd med både löshår och telefon. Hihi
Well well.. vi får se.. :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

å jag älskar löshår :D haha



jaa alltså layouten är samma för alla, på blogg.se å alla andra plattformar (elr vad fan de heter;D) så kan man ju välja om man vill ha menyn på vänster eller höger sida osv, men på nattstad är det enda du kan välja är din header å vilket typsnitt du vill ha =) tror jag haha

2010-03-17 @ 19:11:36
URL: http://nattstad.se/emelicious

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0