Hmm

Värsta dagen på länge. Tänker inte ge detaljer eller något, dagen har bara varit blä. Fick dock ett gulligt sms av min pojkvän som piggade upp mig lite. ♥

Jag har gått upp 2 kilo sedan vi flyttade hit. Det är förjävligt. Jag väger 63-63,5kg nu! Fy säger jag bara.
Nu lär jag ta tag i mig själv och göra något åt saken. Jag mår som bäst i min egna kropp när jag ligger på runt 60kg.. Jag vill ha tillbaka min kropp som jag hade när jag gick in i väggen. Då kände jag mig någorlunda smal (för att vara jag), och det mådde jag bra av. Ska kämpa mig dit igen. Dock har jag ju inte så mycket att kämpa bort med tanke på att jag vägde 68-69kg innan jag började träna. Så ja, jag är glad att jag inte har gått upp så mycket att jag har hamnat där igen.
Men jag funderar mycket på hur jag ska träna och vart jag ska träna osv. Så jag har börjat fundera på om jag ska köpa träningspasset Zumba! Det verkar ascoolt! Får se vad plånboken säger i slutet av månaden. Man kan ju alltid hoppas :-)

Nu ska jag kika runt lite på internet på olika grejer. See you!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hmm, nää många bloggar ju på blogg.se .. men inte på nattstad tror jag inte.. inte på det sättet i alla fall. :D

2010-03-18 @ 14:23:46
URL: http://nattstad.se/emelicious
Postat av: Anonym

haha jaa, gör det :D! det är ju som sagt alltid kul med förändring. :)



tack! hehe, jaa jag älskar också när man fixar med naglarna. Funderar på att limma fast lite "diamant" stenar på dom också :D hehe :)

2010-03-18 @ 14:29:17
URL: http://nattstad.se/emelicious

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0