jag kommer ikapp... snart!

Gud vilken natt! Inatt hade älskling en sån fruktansvärd tandvärk, och det märktes. Stackarn!
Så nu har han åkt in till tandläkaren och så får vi se vad dom vill göra. Antingen borra eller dra ut ena tanden. Hoppas på att allt kommer gå fint.

Nå. Jag är så sjukt sugen på en iphone! Men dom är så sjukt dyra!! Så jag funderar på en begagnad eller ny, fast genom tradera/blocket. Vi får se. Kanske borde ta det lugnt med pengarna och inte bränna dom så fort jag får ett par lappar. Hm, ja vi får se hur det går. Måste ju även ha nya kläder, suck!

Föresten, vi har skaffat en tvättmaskin! Och jag är världens gladaste!! Kan man bli gladare än att ha en egen (robins) tvättmaskin? Det är så himla bra! TOPPEN TOPPEN TOPPEN! Vi har även skaffat ett nytt köksbord och stolar, underbart! Och lite tvättställ osv. Och mer kommer väl med tiden. :-)

Känner att jag borde bli bättre på att blogga, för jag vill ju. Men min desgin ser så tråkig ut så jag får ingen lust, tyvärr. Får be någon hjälpa mig. Om någon har lust och tid förstås?.. finns väl inte så många som vill det förstår jag.

Nä. Nu ska jag ta och köra EN maskin till.. hihi. Så man får bort lite tvätt här. Och vet ni? Det är mycket roligare att tvätta när man har en egen maskin och inte tvättstuga! :-D

Ni får ha det så bra, och jag lovar att blogga mera. Måste bara få till min desgin lite först.. Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0