lite tée på kvällskvisten är ju bara för gott!

Sitter vaken, en stund till. Älskling har nyss lagt sig. Han ser så mysig ut när han sover, det är nästan så att man själv också vill sova bara för att få mysa in sig hos honom.♥

Sitter just nu och dricker en kopp tée. Riktigt gott nu på kvällskvisten! Funderar t.o.m på en kopp till. Får se hur det blir med det. :-)

Gah! Jag behöver hjälp!! Finns det någon snäll jäkel som vill hjälpa mig göra en bloggdesign eller? Hallå där ute?!?! Skulle vara superduper snällt. Hör av er om ni vill eller kan.. Har ett exempel på en bloggdesign som jag själv skulle vilja ha.. något liknande förstås. HÖR AV ER, som sagt!

Nu ska jag fortsätta facebook:a! See you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0