vackert väder, like it!

Om ni bara visste hur fint väder vi har här i Östersund! Sol och blå himmel. Det är helt fantastiskt! Hörde att Dalarna och resten av sverige, eller i alla fall en stor del av sverige har snöoväder just nu. Haha

Vet inte vad jag ska göra med mitt hår alltså.. det bara hänger och slänger och ser fult ut. Jag vill köpa hårfärg NU och fixa håret ordentligt och även skaffa hårförlängning igen. Då kanske jag känner mig fin igen. Kanske, ja.

I'm happy. Men ja, ska inte vara för happy ifall att det inte slår in, men på torsdag så blir det ett iphone inköp. En tjej på blocket som sålde en helt ny. Då pangade jag direkt. Jag menar, den var inte långt ifrån gratis, för att vara ny. Haha

Nå, vad händer idag? Inte ett skit tror jag. Jo, just det.. har lovat mamma att jag ska ringa frisörskolan idag. Så nu tänkte jag gå och ringa innan jag glömmer bort det igen. Ha det bra! ♥


Kommentarer
Postat av: andriana den allsmäktige

svar: jag funderar på om jag är det :) såg att den såldes ny för 1700 så inte mer än 1000 kr isåfall

2010-03-23 @ 16:23:52
URL: http://andrianas.blogg.se/
Postat av: Anonym

nae jag är bara väldigt förkyld och hostar hela tiden ;/ :)



haha ja erkänn jobbigt? man orkar ju inte hålla på & ta bort mailen hela tiden heller;D

2010-03-23 @ 16:37:29
URL: http://nattstad.se/emelicious
Postat av: andriana den allsmäktige

svar: okej men är då tyvärr inte intresserad :). Dels för att jag kan få en sprillans ny för bara 300 kr mer här hemma i Stockholm och dels för att skulle det bli något fel på den så blir det genast mer komplicerat eftersom den ej är köpt i Stockholm (du bor i Östersund riight?). Därför är jag inte villig att lägga mer än 1000:- för en begagnad lur :)Om du inte får den såld för det du vill så finns jag och är villig att betala 1000:- :)

2010-03-23 @ 19:11:13
URL: http://andrianas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0