vill jag något, gör jag det! nu är det dags

Sitter och funderar lite. Funderar lite på att byta blogg, till devote? Med ett lite häftigare namn. Har inte kommit på vad ännu, men det skulle vara skönt att få börja om lite. På ett nytt ställe. Fräsha upp lite. Då tror jag att jag kommer uppdatera ännu oftare. Jag vill skriva, men är inte längre peppad till det med tanke på bloggens tråkiga utsida och namn. Jag vill ha något nytt och fräsht. Det piggar upp mig. Jag ska fan göra det. Imorgon skaffar jag ny blogg. Ja, det gör jag. Mer får ni veta då! Godnatt♥

Kommentarer
Postat av: andriana den allsmäktige

okej okej! kolla upp vad frakten på den ligger och allt såntdär och hör av dig när du kan skicka den :

2010-03-24 @ 07:29:02
URL: http://andrianas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0